مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:262020-03-30پزشكي

تشخیص 17 مورد جدید ابتلا به کرونا در کرمان 26 بیمار جان باختند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید وحید احمدی طباطبایی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 66 مورد نمونه موارد محتمل کرونا در استان کرمان ارسال شده برای آزمایشگاه تست 17 نفر با میانگین سنی 51 سال در 24 ساعت گذشته مثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت نفر از موارد جدید مرد و 9 نفر زن هستند، افزود: 13 مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دو مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

احمدی طباطبایی تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون را 251 نفر ذکر و تصریح کرد: از این تعداد 17 مورد مربوط به کادر درمان (چهار پزشک و مابقی کادر درمانی) هستند.

وی به تفکیک نمونه های مثبت بر اساس دانشگاه ها و دانشکده علوم پزشکی استان کرمان از ابتدا تا کنون پرداخت و افزود: در دانشگاه علوم پزشکی کرمان 197 مورد، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 24 مورد، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 11 مورد، دانشگاه علوم پزشکی بم 11 مورد و دانشکده علوم پزشکی سیرجان هشت مورد گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک مرد 33 ساله با بیماری زمینه ای از شهرستان رفسنجان به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس فوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص 17 مورد جدید ابتلا به کرونا در کرمان 26 بیمار جان باختند

تشخیص 17 مورد جدید ابتلا به کرونا در کرمان 26 بیمار جان باختند