مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-30فرهنگي

بسته حمایت سازمان فرهنگی هنری از تئاتر/دعوت از هنرمندان برای ضبط ویدئویی آثار


مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اولین بسته حمایتی هنرهای نمایشی توسط این سازمان در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین عالم بخش مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اولین بسته حمایتی از هنرهای نمایشی توسط این سازمان خبر داد و گفت: با توجه به  شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز نمایشی کشور بی تردید آسیب های جدی به اقتصاد تئاتر وارد شده که مبتنی بر این موضوع نخستین بسته حمایتی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حمایت از هنرمندان تئاتر را ارائه می کنیم.

وی در ارتباط با تشریح این بسته حمایتی گفت: از گروه های تئاتری که نمایش آنها آماده اجرا بوده و یا با یک تمرین مختصر آماده اجرا می شود، دعوت می کنیم که با حضور در پردیس تئاتر تهران که حرفه ای ترین و مجهزترین بلک باکس های تئاتری کشور را دارد، نمایش خود را جهت ضبط ویدئویی با سه دوربین اجرا کنند.

  عالم بخش در همین رابطه افزود: با توجه به تفاهم نامه ای که با سایت نمایش نت منعقد شده است پس از ضبط، اثر گروه های نمایشی در سایت مذکور بارگذاری شده و جهت فروش اینترنتی عرضه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته حمایت سازمان فرهنگی هنری از تئاتر/دعوت از هنرمندان برای ضبط ویدئویی آثار

بسته حمایت سازمان فرهنگی هنری از تئاتر/دعوت از هنرمندان برای ضبط ویدئویی آثار