مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:402020-03-30اجتماعي

تولید اقلام بهداشتی در 4 هنرستان خراسان جنوبی


با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان چهار کارگاه در هنرستان های استان در خصوص تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز استان فعالیت می کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با مجوز دانشگاه علوم پزشکی استان چهار کارگاه در هنرستان های استان در خصوص تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی مورد نیاز استان فعالیت می کنند.

محمد علی واقعی، امروز دوشنبه 11 فروردین در بازدید از کارگاه تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستای هنرستان کوثر بیرجند، تصریح کرد: در این کارگاه ها همکاران کار آموز استان در حرکتی جهادی مشغول تهیه و تولید ملزومات بهداشتی و بیمارستانی در راستای مبارزه با یروس کرونا هستند.

وی با اشاره به تولید ساق دست بهداشتی برای پرسنل بیمارستان، رو بالشتی بیمار و ماسک توسط فرهنگیان و دبیران هنرستان های استان، اظهار کرد: در این کارگاه ها نزدیک 23 هزار ماسک، ساق دست بهداشتی و رو بالشتی تولید شده و در اختیار ستاد مرکزی مبارزه با کرونای استان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هنرستان های کوثر بیرجند، ، قدسیه اسفدن، عقیله بنی هاشم(س) و حکمت قاین در این امر خیر و خداپسندانه پیش قدم بوده اند و سایر هنرستان های استان نیز اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اقلام بهداشتی در 4 هنرستان خراسان جنوبی

تولید اقلام بهداشتی در 4 هنرستان خراسان جنوبی