مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-30سياسي

مورد مثبت کرونا در زندان های البرز نداشته ایم/اعطای مرخصی به 5000 زندانی


رییس کل دادگستری استان البرز در خصوص اتفاقات اخیر در برخی از زندان های کشور گفت: تاکنون  موضوع خاصی که جنبه ناامنی و اقدامات خلاف قانون در ندامتگاه های مستقر در استان البرز داشته باشد مشاهده نشده است.

- ایسنا/البرز رییس کل دادگستری استان البرز در خصوص اتفاقات اخیر در برخی از زندان های کشور گفت: تاکنون  موضوع خاصی که جنبه ناامنی و اقدامات خلاف قانون در ندامتگاه های مستقر در استان البرز داشته باشد مشاهده نشده است.

حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری استان البرز در آیین تودیع و معارفه رییس حوزه قضایی طالقان با تقدیر از زحمات شبانه روزی پزشکان و کادر درمان، کلیه عوامل اجرایی و انتظامی دخیل در اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی گفت: این طرح با توجه به اینکه از مصوبات ستاد ملی و استانی پشگیری و مقابله با کروناست و همچنین از مصوبات شورای تامین استان است با هماهنگی و تعامل مابین مسئولان اجرایی، قضایی، انتظامی، نظامی و اطلاعاتی استان در حال انجام است و روسای دادگستری و دادستان ها در تمامی حوزه های قضایی استان ضمن همکاری با عوامل اجرایی، بر کیفیت اجرای طرح نظارت دقیق دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، وی با تاکید بر تعامل دستگاه قضایی استان با مجموعه استانداری و سایر عوامل اجرایی و درمانی استان جهت مقابله با شیوع کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مثبت کرونا در زندان های البرز نداشته ایم/اعطای مرخصی به 5000 زندانی

مورد مثبت کرونا در زندان های البرز نداشته ایم/اعطای مرخصی به 5000 زندانی