مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-30سياسي

دستمزد کارگران این هفته تعیین می شود؟


نماینده کارگران در شورای عالی کار احتمال تعیین دستمزد کارگران در هفته جاری را بعید دانست و گفت: به دلیل عدم تعیین دستمزد، بسیاری از کارگران نگران بستن قراردادهای خود در سال جدید هستند.

- نماینده کارگران در شورای عالی کار احتمال تعیین دستمزد کارگران در هفته جاری را بعید دانست و گفت: به دلیل عدم تعیین دستمزد، بسیاری از کارگران نگران بستن قراردادهای خود در سال جدید هستند.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، درباره تشکیل جلسه دستمزد شورای عالی کار در هفته جاری گفت: فعلا دعوتنامه ای به دست ما نرسیده و بعید است که این هفته شورای عالی کار تشکیل جلسه بدهد.

وی افزود: با شرایطی که در حال حاضر در آن قرار داریم و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا، قطعا جلسه تعیین دستمزد به بعد از 15 فروردین ماه موکول خواهد شد.

نماینده کارگران در شورای عالی کار تصریح کرد: بسیاری از اعضای شورای عالی کار و نمایندگان کارفرمایی و کارگری از شهرهای خود در نشست شورای عالی کار حضور می یابند که طبعا امکان مسافرت در شرایط فعلی برای آنها وجود ندارد.

چمنی درباره تبعات موکول شدن تعیین دستمزد کارگران به سال جدید توضیح داد: متاسفانه به دلیل کرونا سال خوبی را آغاز نکردیم و این مساله به لحاظ روانی هم تاثیرگذار بود و نگرانی خاطر جامعه کارگری را به دلیل عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزد کارگران این هفته تعیین می شود؟

دستمزد کارگران این هفته تعیین می شود؟