مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-30اقتصادي

رونق صنایع استان البرز با لغو یک مصوبه دعوت از صنایع صادرات محور


جهانگیر شاهمرادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج مثبت لغو مصوبه شعاع 120 کیلومتری برای شهرک های صنعتی شهرستان اشتهارد، اظهار کرد: ابتدا باید کمی به گذشته برگردیم و زمان قرارگیری شهرک صنعتی اشتهارد در مصوبه شعاع 120 کیلومتری را مرور کنیم تا سال 94 این شهرک و تمامی صنایع مستقر در آن خارج از شعاع 120 کیلومتری پایتخت منظور می شدند به همین دلیل مشمول معافیت های مالی موضوع ماده 132 قانون مالیات های مستقیم بودند.

وی گفت: پس از اعلام مصوبه جدید هیئت دولت و لحاظ کردن فاصله هوایی به جای فاصله زمینی برای احتساب شعاع 120 کیلومتری تا پایتخت، همه معافیت های مالیاتی مستقیم برای صنایع مستقر در این شهرک برداشته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به تلاش مسئولان البرزی برای لغو این مصوبه، گفت: برای تحقق این مهم مکاتباتی با رییس جمهور، معاون اول، و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

شاهمرادی اضافه کرد: استاندار البرز در سفر رییس جمهور به استان البرز که به منظور افتتاح متروی هشتگرد انجام شد، لغو مصوبه شعاع 120 کیلومتری برای شهرک صنعتی اشتهارد را به عنوان مهمترین مطالبه صنعتگران البرزی مطرح کرد و رییس جمهور قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق صنایع استان البرز با لغو یک مصوبه دعوت از صنایع صادرات محور

رونق صنایع استان البرز با لغو یک مصوبه دعوت از صنایع صادرات محور