مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-30پزشكي

طراحی و تولید دستگاه های فرابنفش پُرتابل و ضدعفونی کننده خانگی


محققان دانشگاه صنعتی اصفهان در راستای مقابله با کرونا، دو محصول جهت ضدعفونی اشیاء، طراحی و تولید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به اقدامات دانش بنیان گسترده، مؤثر و سازنده محققان این دانشگاه پس از شیوع ویروس کرونا، گفت: این اقدامات در راستای مسئولیت اجتماعی این دانشگاه، پشتیبانی از فعالیت های ارزنده مجموعه بهداشت و درمان کشور و نیز حفظ و ارتقاء سلامت و آرامش روانی جامعه در حال انجام است.

وی با اشاره به تولیدات دانش بنیان پژوهشگران این دانشگاه در این عرصه، گفت: محققان دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه تلاش ها به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از انتقال این ویروس، دستگاه های ارزشمندی را به منظور گندزدایی و ضدعفونی نمودن اشیاء مختلف ساخته و به تولید انبوه رسانده اند.

براتی افزود: دستگاه ضدعفونی کننده خانگی با بهره گیری از پرتو فرابنفش و نیز دستگاه فرابنفش پرتابل با استفاده از فناوری های نوین، دو محصول ارزشمندی است که به طور مجزا و توسط محققان این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

وی ادامه داد: در مهم ترین اقدام و در یک تعامل بسیار خوب میان دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت فولاد مبارکه و با سرمایه گذاری این صنعت، یکی از بزرگ ترین و پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید دستگاه های فرابنفش پُرتابل و ضدعفونی کننده خانگی

طراحی و تولید دستگاه های فرابنفش پُرتابل و ضدعفونی کننده خانگی