مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-30اقتصادي

58 واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد


سرهنگ ایرج خانی پور، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا و حفظ سلامتی عموم مردم، پلیس زنجان به صورت شبانه روز صنوف را رصد و پایش کرده و با متخلفان بر اساس قانون برخورد می کند.

وی با بیان اینکه به 12 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب صادر و نسبت به اخذ تعهد اقدام شد، اظهار داشت: رعایت ضوابط قانونی برای همه صنوف الزامی است در غیر این صورت در برابر قانون پاسخگو باشند.

خانی پور، بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با محتکران اقلام و تجهیزات بهداشتی و پزشکی و نظارت بر واحدهای صنفی را بخشی از اقدامات پلیس زنجان در راستای مقابله با بیماری ویروس کرونا خواند و افزود: تیم های انتظامی زنجان به منظور اجرای طرح فاصله گذاری و مقابله با محتکران در 23 نقطه مستقر بوده و در این راستا نیز اقدامات قابل توجهی به ویژه در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی این استان انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی بر ضرورت بسیج همگانی در مقابله با شیوع کرونا و لزوم پایبندی کلیه آحاد جامعه به مصوبات طرح فاصله اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: ماموران انتظامی از یک واحد صنفی متخلف نیز تعداد 883 عدد قرص غیر مجاز کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد

58 واحد صنفی متخلف در زنجان پلمب شد