مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-30سياسي

بیانیه ارتش به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران


به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، ارتش بیانیه ای صادر کرد و این روز را الگویی جدید از زندگی در عرصه اجتماعی بر مبنای اسلامیت و جمهوریت دانست.

- به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، ارتش بیانیه ای صادر کرد و این روز را الگویی جدید از زندگی در عرصه اجتماعی بر مبنای "اسلامیت" و "جمهوریت" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، متن بیانیه به این شرح است: 41 سال پیش در 12 فروردین سال 1358، مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی که به تازگی کشور را از زیر یوغ حکومتی فاسد و ظالم نجات داده بودند، از فرصت پیش آمده در ابراز رأی و نظر خود برای تعیین سرنوشت کشورشان استفاده کرده و با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی، حماسه ای بی نظیر و تاریخی را ثبت کرده و با انتخاب 98/2 درصدی خود، رأی به استقرار حکومت جمهوری اسلامی دادند.

حضور حماسی بیش از 98 درصدی مردم در پای صندوق های رأی در روزهای سرنوشت ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رأی قاطع به جمهوری اسلامی ؛ بیان کننده خواست و اراده مردم در استکبارستیزی، آزادی خواهی و استقلال طلبی بود.

خواسته ای که اکنون و با گذشت بیش از 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم تمامی سختی ها و مشکلات و دشمنی های بی حد و حصر دشمنان این کشور و نظام، کماکان خواسته اصلی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ارتش به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

بیانیه ارتش به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران