مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-30اجتماعي

محدودیت ورود به تفرجگاه های خراسان جنوبی در روز طبیعت


میرجعفریان بر مسدود سازی تفرجگاه ها، پارک ها و محدودسازی ورود شهروندان به عرصه های ملی ، منابع طبیعی و روستاهای هدف گردشگری به ویژه در روزهای 12 و 13 فروردین خبر داد.

- کمال الدین میرجعفریان، در جلسه کمیته بهداشت محیط و حمل ونقل و پایانه ها ذیل ستاد مدیریت کرونای استان با هدف اعمال محدودیت جهت حضور مردم در تفرجگاه ها، عرصه های ملی و طبیعت به ویژه در روز های 12 و 13 فروردین اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف محدودسازی حضور شهروندان در اماکن عمومی، پارکها، تفرجگاهها و همچنین تعطیلی اصناف در حال اجرا شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: و در این چند روز برنامه های محدودکننده به طور جدی عملیاتی و نتایج مثبتی حاصل شده است.

میرجعفریان با تاکید بر ضرورت ایجاد محدودیت های شدید و ممانعت از حضور مردم در ایام پایانی تعطیلات نوروزی در طبیعت به ویژه دوازدهم و سیزدهم فروردین که روز طبیعت و سیزده بدر است، تصریح کرد: در راستای اهداف طرح فاصله گذاری اجتماعی دستگاه های مسئول و مرتبط از جمله منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و گردشگری و محیط زیست استان با همکاری شهرداران، دهیاران و پایگاه های مقاومت بسیج، سپاه و نیروهای انتظامی اقدامات لازم برای ممانعت از مراجعه مردم به تفرجگاه ها، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت ورود به تفرجگاه های خراسان جنوبی در روز طبیعت

محدودیت ورود به تفرجگاه های خراسان جنوبی در روز طبیعت