مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-30اجتماعي

ممنوعیت هرگونه تجمع در تعطیلات 12 تا 15 فروردین یزد


بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در یزد، هرگونه تجمع و سفر به ییلاقات استان در تعطیلات 12 تا 15 فروردین ماه ممنوع است.

- ایسنا/یزد بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در یزد، هرگونه تجمع و سفر به ییلاقات استان در تعطیلات 12 تا 15 فروردین ماه ممنوع است.

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در یزد طی اطلاعیه ای در رابطه با تعطیلات پیش رو اعلام کرد: تمام بوستان ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفریحی و تفرجگاه های شهرها و روستاهای تابعه استان یزد با هدف جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان و قطع زنجیره انتقال بیماری، تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده، توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری ممنوع است و با خودروهای توقف شده به مانند متخلف برخورد می شود و با توقیف یک ماهه خودرو و 500 هزار تومان جریمه اعمال قانون خواهند شد.

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در اطلاعیه خود با اشاره به این که هیچگونه خدماتی توسط غرفه ها و سایر مراکز موجود در پارک ها و بوستان ها ارایه نخواهد شد، افزود: اکیپ های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور مسدود کردن راه های ورودی به پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی و جلوگیری از حضور دست فروش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت هرگونه تجمع در تعطیلات 12 تا 15 فروردین یزد

ممنوعیت هرگونه تجمع در تعطیلات 12 تا 15 فروردین یزد