مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30اجتماعي

75 درصد دانش آموزان قزوینی به آموزش مجازی دسترسی دارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به بررسی انجام شده 75 درصد دانش آموزان قزوینی توانستند از خدمات آموزش مجازی بهره ببرند و دانش آموزان مناطق دوردست و حاشیه نشین اغلب از این خدمت محروم هستند لذا برای آن هال از شیوه های دیگر کمک گرفتیم.

- ایسنا/قزوین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به بررسی انجام شده 75 درصد دانش آموزان قزوینی توانستند از خدمات آموزش مجازی بهره ببرند و دانش آموزان مناطق دوردست و حاشیه نشین اغلب از این خدمت محروم هستند لذا برای آن هال از شیوه های دیگر کمک گرفتیم.

حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: استان قزوین دارای 250 هزار دانش آموز است که در 14 ناحیه مختلف در حال تحصیل هستند، با توجه به شیوع کرونا و تعطیل شدن مدارس، اغلب دانش آموزان از آموزش های مجازی بهره مند شدند.

وی افزود: براساس برآوردهای ما 75 درصد دانش آموزان استان قزوین به اینترنت، تلفن همراه، تبلت و وسیله ای که ارتباط اینترنتی برقرار کند دسترسی دارند، 25 درصد نیز امکان برقراری ارتباط را ندارند این دانش آموزان اغلب در نواحی دوردست استان قزوین مشغول به تحصیل هستند که بسترها و زیرساخت های مناسب برای برقراری اینترنت وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد دانش آموزان قزوینی به آموزش مجازی دسترسی دارند

75 درصد دانش آموزان قزوینی به آموزش مجازی دسترسی دارند