مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:152020-03-30سياسي

جهانگیری: اگر نیاز باشد باید و نبایدهای جدی تری وضع می کنیم


اگر نیاز باشد حتما باید و نبایدهای جدی تری را وضع می کنیم چرا که ما به هیچ وجه نمی توانیم با سلامت مردم مسامحه کنیم و آن را نادیده بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، اسحاق جهانگیری در مجتمع تحقیقاتی انستیتو پاستور اظهار داشت: دستگاه های دولتی اجرایی، همه نهادهای مدنی و غیردولتی به کمک آمدند.

مشارکت بخش وسیعی از مردم به طور کامل شکل گرفته است و تا حدی مشابه دوران دفاع مقدس است که از دورترین روستاها تا پایتخت همه یک حرف می زدند که فعلا مساله جنگ است هر کس هرچه دارد برای جنگ بگذارد که عده ای از جان، عده ای از مال خود گذشتند و عده ای هم از توانشان گذاشتند و این انسجام در مجموعه کشور شکل گرفته است و امیدوارم این انسجام در کنار کار بزرگ و بسیار استثنایی جامعه پزشکی و درمانی کشور ادامه دار باشد.

وی با بیان این که باید همیشه قدردان مجموعه پزشکی کشور و درمانی و پرستاری و موسسات تحقیقاتی و اجرایی مثل پاستور باشیم، گفت: این مجموعه در کنار انسجام حاکمیتی اگر تکمیل کننده همراهی مردم باشد و از طرف دیگر اگرچه درصد کمی از مردم همراهی نکردند که امیدواریم همراهی کنند و در خانه بمانند حتما این زنجیره ارتباط قطع می شود و آن زمان می توان تقریبا با اطمینان و با نظر متخصصان گفت در آینده ای نه چندان دور به طور کامل بر این ویروس مسلط شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: اگر نیاز باشد باید و نبایدهای جدی تری وضع می کنیم

جهانگیری: اگر نیاز باشد باید و نبایدهای جدی تری وضع می کنیم