مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:002020-03-30سياسي

توزیع 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین امامزادگان و مساجد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از همکاری این اداره کل در مقابله با کرونا پا به پای خط مقدم مبارزه با این ویروس خبر داد و کمک ها و اقدامات این اداره کل در این زمینه را تشریح کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از همکاری این اداره کل در مقابله با کرونا پا به پای خط مقدم مبارزه با این ویروس خبر داد و کمک ها و اقدامات این اداره کل در این زمینه را تشریح کرد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با اقدامات این اداره کل در روزهای بحران کرونا، اظهار کرد: کمک 150 میلیون تومانی جهت تولید ماسک و مواد ضدعفونی در وهله اول و در ادامه تولید بیش از 500 هزار ماسک در امامزادگان و مراکز مرتبط از ابتدا تاکنون و همچنین توزیع این اقلام در مراکز بهداشتی و صنف های مختلف از جمله این اقدامات بوده است.

وی با بیان این که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه و توزیع 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای امامزادگان، مساجد و مراکز عمومی را نیز عهده دار بوده است، گفت: علاوه بر این اقدامات، تهیه و توزیع پنج هزار بسته مواد ضدعفونی کننده دست جهت مراکز درمانی، ضدعفونی روزانه امامزادگان و سایر اماکن فرهنگی و مذهبی، کمک خادمین امامزادگان به نیروهای مردمی جهت ضدعفونی کردن معابر و سطح شهرها و همچنین کمک به تولید ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین امامزادگان و مساجد

توزیع 10 هزار لیتر مواد ضدعفونی بین امامزادگان و مساجد