مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:002020-03-30سياسي

روایت زوج پرستار بابلی در سنگر دفاع از سلامت


این روزها سخت درگیر روزمرگی های تکراری هستیم، همان هایی که هر روز در ذهن یادش می کردیم تا شاید اتفاق بیافتد اما غافل از اینکه شیوع ویروسی که برای قطع زنجیره اش باید در خانه بمانیم، - ایسنا/مازندران این روزها سخت درگیر روزمرگی های تکراری هستیم، همان هایی که هر روز در ذهن یادش می کردیم تا شاید اتفاق بیافتد اما غافل از اینکه شیوع ویروسی که برای قطع زنجیره اش باید در خانه بمانیم، رقم خورده است.

در این بین هستند انسان هایی که شب و روزشان یکی شده برای سلامتی من و شماهایی که گاها هنوز رعایت نمی کنیم و از منزل برای موارد غیر ضرور هم خارج می شویم.

او حال و هوای محل کارش را به مثال جنگ و جبهه می داند اما با این تفاوت که اینبار در حال دفاع از سلامت همشهریانش است.

زوج پرستاری که با وجود داشتن فرزند 5 ساله حتی یک لحظه از سنگر سلامت غافل نشدند و همچنان در کنار هم و همکارانشان برای دفاع از سلامت مردم و نابودی ویروس کرونا تلاش می کنند.

بیماری کرونا نیاز به اقدامات پیشگیرانه دارد یک پرستار مازندرانی در گفت وگو با ایسنا می گوید: با توجه به اینکه بیماری کرونا یک بیماری ناشناخته است اما نیاز به اقدامات پیشگیرانه دارد.

مصطفی مهدی زاده با بیان اینکه من و همسرم در بیمارستان روحانی بابل برای مقابله با بیماری کرونا در حال خدمت رسانی به مردم هستیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زوج پرستار بابلی در سنگر دفاع از سلامت

روایت زوج پرستار بابلی در سنگر دفاع از سلامت