مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:562020-03-30سياسي

اعضای شورای شهر همدان خواستار مدیریت بر تردد مردم در بازار میوه و تره بار شدند


رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در این باره گفت: مراکز تجمع مردم به ویژه برای خرید از جمله بازار سرگذر باید بیشتر مدیریت شود چرا که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

سیدمسعود عسگریان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حساسیت های جامعه در شیوع این ویروس، تعداد قابل توجهی از شهروندان حضوری مستمر در سطح شهر دارند که موجب فراگیری کرونا می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه برخی مباحث مرتبط با بحران ویروس کرونا به استان ها تفویض اختیار شده باید حساسیت ها و تجمع های مردم در سطح شهر از طریق ستاد شهرستانی همدان به مدیران ملی اعلام شود.

عسگریان الزام پاکبانان به استفاده از تجهیزات بهداشتی را خواستار شد و افزود: شهرداری علاوه بر تحویل به موقع وسایل بهداشتی پیشگیری از کرونا به پاکبانان، نسبت به الزام آنها به استفاده نظارت بیشتر داشته باشد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان نیز گفت: منطقه سرگذر، سبزهمیدان و بازار از جمله مراکز تجمع شهروندان همدانی محسوب می شود که مدیریت شهری باید در این زمینه تصمیم قاطع بگیرد چرا که در صورت رعایت نکردن هشدارها، دچار مشکل خواهیم شد.

ابراهیم مولوی افزود: تمامی مدیران شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید تدبیرهای لازم را اتخاذ کنند تا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر همدان خواستار مدیریت بر تردد مردم در بازار میوه و تره بار شدند

اعضای شورای شهر همدان خواستار مدیریت بر تردد مردم در بازار میوه و تره بار شدند