مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-30حوادث

پلمب 356 باب سوییت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب 356 باب سوییت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرهای بندر عباس و قشم خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از شناسایی و پلمب 356 باب سوییت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرهای بندر عباس و قشم خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(یازدهم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح استان طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیر مجاز با جدیت در دستور کارمأموران پلیس امنیت عمومی استان قرارگرفت .

وی افزود: علی رغم ابلاغ عدم پذیرش میهمان به کلیه مراکز اقامتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متاسفانه تعدادی افراد سود جو با تبلیغ وسیع در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه های مبله به مسافران کرده اند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: مأموران در اجرای مصوبات قرار گاه استانی مقابله با ویروس کرونا و هماهنگی قضایی با اجرای طرح نظارتی و ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد 356 باب سوییت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در شهرستان بندر عباس و قشم را شناسایی و پلمب کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در سطح استان، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار به صورت مستمر با اقدامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 356 باب سوییت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در هرمزگان

پلمب 356 باب سوییت و منزل مبله شبانه غیر مجاز در هرمزگان