مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-30پزشكي

انتقاد یک متخصص تغذیه از توصیه های غذایی بی ضابطه علیه کرونا


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با انتقاد از انتشار برخی تجویزهای پزشکی و توصیه های غذایی بی ضابطه در فضای مجازی برای مقابله با کرونا گفت: باید به این نکته توجه شود که تجویز یک دارو و یا توصیه های پزشکی همیشه بعد از تشخیص است.

- ایسنا/قزوین یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با انتقاد از انتشار برخی تجویزهای پزشکی و توصیه های غذایی بی ضابطه در فضای مجازی برای مقابله با کرونا گفت: باید به این نکته توجه شود که تجویز یک دارو و یا توصیه های پزشکی همیشه بعد از تشخیص است.

پوران اسعدی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به لزوم توجه آحاد ملت به کلیدواژه در خانه می مانیم برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: واقعیت این است که برخی با وجود شنیدن و تاکید بسیار متخصصان و مسئولان برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری از طریق در خانه ماندن باز هم به آن توجه نمی کنند، لذا پیشنهاد می شود مسئولان از طریق سلب برخی امتیازها و یا قرار دادن جریمه های خاصی زمینه عدم خروج آنها را فراهم کنند که خوشبختانه با طرح فاصله گذاری اجتماعی این موضوع اتفاق افتاده است.

اسعدی توصیه کرد: بی شک با توجه به شیوع کرونا در کشور بهترین راه در عید امسال این است که تمام دید و بازدیدهای نوروزی به صورت تلفنی انجام شود که مزایای خاص خودش را نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک متخصص تغذیه از توصیه های غذایی بی ضابطه علیه کرونا

انتقاد یک متخصص تغذیه از توصیه های غذایی بی ضابطه علیه کرونا