مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-30بين الملل

تحلیلگر عراقی: آمریکا نیروهای خود را به خارج از تیررس موشک های مقاومت منتقل کرد


تحلیلگر سیاسی عراق می گوید که هدف آمریکا از خارج کردن نظامیانش از برخی پایگاه ها، اجرایی کردن طرح های خود و جلوگیری از واکنش عراقی هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعد الکعبی تحلیلگر سیاسی عراق امروز (دوشنبه) گفت که نیروهای آمریکایی از برخی پایگاه ها در عراق عقب نشینی کردند تا طرح های جدید خود را اجرایی کنند و در عین حال از واکنش عراقی ها نیز به دور باشند.

الکعبی در مصاحبه با وبگاه المعلومه توضیح داد آمریکا از این یک سو عملیات های خود را تشدید کرده و از سوی دیگر از برخی مقرهای نظامی در عراق خارج شده است.

او افزود که خروج نظامیان آمریکا از برخی پایگاه های آن در عراق به دلیل شیوع ویروس کرونا نبوده است چرا که این ویروس جهانی بوده و تنها در عراق نیست بلکه در آمریکا نیز تعداد مبتلایان زیادی وجود دارند.

این تحلیلگر سیاسی عراق تصریح کرد که آمریکا نیروهایش را به مکان هایی دور از تیررس موشک های محور مقاومت انتقال داده است تا از واکنش عراقی ها به اجرای طرح های جدید آمریکا جلوگیری کند به خصوص اینکه وزیر دفاع آمریکا نیز اظهارات تُندی علیه عراق بیان کرد و گذشته از آن آمریکا مقاصد پنهانی برای اجرای عملیات فجر جدید علیه گروه های مقاومت که به زعم آن وابسته به ایران هستند، دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر عراقی: آمریکا نیروهای خود را به خارج از تیررس موشک های مقاومت منتقل کرد

تحلیلگر عراقی: آمریکا نیروهای خود را به خارج از تیررس موشک های مقاومت منتقل کرد