مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-30اقتصادي

کاهش تردد در ورودی و خروجی استان بوشهر تصافات 65 درصد کاهش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان بوشهر تلاش های گسترده ای صورت گرفته و شاهد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم.

وی از اعمال محدودیت های تردد در همه نقاط استان خبر داد و بیان کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد خودروها در ورودی و خروجی های استان کاهش 85 درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون میزان تصادفات جاده ای در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به ممانعت از ترددهای غیرضروری در راه های استان بوشهر، تصریح کرد: مسئولیت کنترل ورودی و خروجی های استان و شهرهای استان با ناجا و بسیج است.

سردار واعظی با اشاره به این موضوع که خودروهای امدادی، درمانی، پلیس و خودروهای حامل انرژی و سوخت و خودروهای حمل کالا و مایحتاج ضروری مردم مشمول این طرح نمی شوند، گفت: رانندگان متخلف، ضمن جریمه نقدی 500 هزار تومانی، وسیله نقلیه آنها نیز به مدت یک ماه توقیف می شوند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح بدون مشارکت و همکاری مردم امکان پذیر نیست، گفت: این محدودیت ها صرفاً در جهت حفظ سلامت خانواده ها و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جامعه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد در ورودی و خروجی استان بوشهر تصافات 65 درصد کاهش یافت

کاهش تردد در ورودی و خروجی استان بوشهر تصافات 65 درصد کاهش یافت