مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-30پزشكي

کرونا تماس های اورژانس البرز را 3 برابر کرد


رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: با توجه به بحران ابتلا به کرونا ویروس در سطح کشور و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، از هموطنان عزیز خواهشمندیم دید و بازدید با اقوام، - ایسنا/البرز رییس مرکز فوریت های پزشکی و اورژانس البرز گفت: با توجه به بحران ابتلا به کرونا ویروس در سطح کشور و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس، از هموطنان عزیز خواهشمندیم دید و بازدید با اقوام، گشت و گذار وسفرهای خود را به طور کامل لغو نموده و نقش حیاتی خود را در کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال ایفا کنند.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن در تعطیلات نوروزی، کارشناسان این مرکز علاوه بر انجام ماموریت های روزانه و اجرای طرح سلامت، خدمات ویژه ای به مبتلایان به کرونا ویروس ارائه می دهند.

وی ادامه داد: از 24 اسفند تا شنبه 9 فروردین، در مجموع 43 هزار و 325 تماس با اورژانس گرفته شده که این تماس ها به اعزام آمبولانس یا ارائه خدمات مشاوره ای منتهی شده است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان مشابه سال قبل تعداد تماس ها 17 هزار مورد بود، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، با افزایش حدود 300 درصدی تماس ها مواجه بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تماس های اورژانس البرز را 3 برابر کرد

کرونا تماس های اورژانس البرز را 3 برابر کرد