مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-30اجتماعي

ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده همدان ممنوع!


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس، ورود گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

- محسن جعفری نژاد بسطامی با اشاره به نزدیکی روز طبیعت اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس در کشور و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان همدان با هماهنگی با استاندار و همکاری فرمانداران هرگونه حضور مردم در مناطق حفاظت شده و تالاب های استان ممنوع خواهد بود، این تصمیم به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در مناطق تحت مدیریت، تفرجگاه های موجود در مناطق حفاظت شده و قطع زنجیره انتقال ویروس کووید 19 مصوب شده که از روز جمعه 8 فروردین لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت محیط زیست در ورودی های مناطق مستقر شده است و از ورود افراد به مناطق تحت مدیریت و تالاب های سراسر استان تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد، از همشهریان درخواست کرد که به منظور حفظ سلامت خود و سایرین، روز طبیعت امسال را در خانه و در کنار خانواده خود بگذرانند و با ماندن در خانه برای قطع زنجیره ابتلا به کروناویروس کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با تقدیر مجدد از کوشش شبانه روزی کادر درمانی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده همدان ممنوع!

ورود گردشگران به مناطق حفاظت شده همدان ممنوع!