مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-30سياسي

طلبه های حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد 24 هزار ماسک تولید کردند


حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم افتخاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این گروه های جهادی با هدف رفع کمبود ماسک و دستکش بهداشتی به منظور کمک به پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدام به تولید وسایل بهداشتی کرده اند.

وی از اعلام آمادگی طلاب حوزه های علمیه این استان برای ادامه تولید ماسک و خبر داد و گفت: حوزه بهداشت و درمان در هر زمینه ای که نیاز داشته باشد ، گروه جهادی طلاب آماده همکاری با آنهاست.

افتخاری از تغییر موقت فعالیت کارگاه تولیدی وابسته به این حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: کارگاه حجاب( تولید البسه و پوشاک) هم اکنون به دلیل نیاز مراکز بهداشتی به ماسک و لباس های بیمارستانی بطور موقت فعالیت خود را به سمت تولید ماسک تغییر داده و تاکنون بیش از هشت هزار عدد ماسک از سوی این کارگاه تولید و با قیمت تمام شده در اختیار مراکز بهداشتی جهت توزیع عمومی قرار داده است.

افتخاری ابراز کرد: حوزه علمیه خواهران این استان بیش از 370 بسته غذایی و بهداشتی به ارزش بیش از 200 میلیون ریال بین مناطق محروم این استان با کمک خیرین توزیع کرده است.

وی اظهار داشت:به دلیل ضرورت رعایت احکام شرعی در غسل، کفن و دفن بانوانی که بر اثر ویروس کرونا از دنیا می روند، چند نفر از اساتید و دانش آموختگان حوزه خواهران این استان، آموزش های لازم را فرا گرفتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه های حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد 24 هزار ماسک تولید کردند

طلبه های حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد 24 هزار ماسک تولید کردند