مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-30سياسي

زیرساخت های شهر هوشمند در همدان عملیاتی شود


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان بابیان اینکه باید زیرساخت های شهر هوشمند در همدان عملیاتی شود، گفت: طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی به درستی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر کاوسی امید صبح دوشنبه در دومین صحن شورای شهر همدان که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط پیش رو بهره گیری از تکنولوژی روز بسیار اثربخش است و بر همین اساس باید زیرساخت های شهر هوشمند عملیاتی شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت و ستاد پیشگیری از کرونا در استان همدان، گفت: انتظار می رود دقت نظر این افراد برای مهار بحران کرونا، بیش از پیش باشد.

وی با بیان اینکه هرچند اجرای طرح فاصله اجتماعی در کشور بسیار دیر اجرایی شد اما در نهایت به صورت ملی اعلام شد که انتظار می رود دستگاه های نظارتی و انتظامی دقت نظر بیشتری در راستای اجرای این طرح، داشته باشند، ادامه داد: مردم همدان، مباحث بهداشتی ابلاغ شده را رعایت کرده و در خانه می مانند اما برخی از شهروندان رعایت نمی کنند که لازم است دقت نظر و جدیت بیشتری را از سوی دستگاه های مختلف از جمله دادستان، استاندار و نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهر هوشمند در همدان عملیاتی شود

زیرساخت های شهر هوشمند در همدان عملیاتی شود