مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 19:162020-03-29حوادث

قاتلان موبایل فروش اسلامشهری در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی سرپناه گفت: ساعت 9 و نیم روز جمعه 8 فروردین ماه، ماموران کلانتری 11 امام زاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر از سرقت در یک موبایل فروشی مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 3 سارق که صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، با سلاح سرد وارد مغازه موبایل فروشی شده و با تهدید و درگیر شدن با صاحب مغازه، ضمن به قتل رساندن وی، اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه داخل مغازه می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران مجرب پلیس آگاهی، اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، در کمتر از 24 ساعت، ضمن شناسایی عاملان وقوع این جنایت، موفق شدند طی یک عملیات منسجم، آنان را در یکی از محلات شهرستان اسلامشهر دستگیر کنند.

سرهنگ سرپناه با اشاره به اینکه متهمان هیچ گونه سابقه کیفری نداشته اند، افزود: تعداد 53 دستگاه گوشی تلفن همراه و چند عدد هندزفری و یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در سرقت، از متهمان کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان موبایل فروش اسلامشهری در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند

قاتلان موبایل فروش اسلامشهری در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند