مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 18:152020-03-29پزشكي

بیش از نیمی از مردم هنوز کرونا را جدی نگرفته اند


فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا درکلانشهر تهران گفت: بررسی های میدانی سطح شهر حاکی از این است متاسفانه مردم توصیه های موکد بهداشتی و هشدارها را جدی نگرفته و گزارش های نشان دهنده استمرار ترددها و رفتارهای اجتماعی مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا درکلانشهر تهران گفت: در این مقطع که با شرایط جدی تری از اپیدمی کرونا روبه رو هستیم، نیازمند تصمیم ها و مداخلات جدی تر، بازدارنده تر، کارآمدتر و با اثربخشی بیشتری هستیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، علیرضا زالی تاکید کرد: برای فیصله یافتن کرونا باید سهم مداخلات و همکاری مردم در این زمینه افزایش یابد و بسته مداخلاتی قوی تری از گذشته اعمال شود.

وی با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای مقابله با کرونا اثربخشی و موفقیت این اقدامات را در گروی همکاری و همراهی مردم ذکر کرد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا درکلانشهر تهران افزود: بررسی های میدانی سطح شهر حاکی از این است متاسفانه مردم توصیه های موکد بهداشتی و هشدارها را جدی نگرفته و گزارش های نشان دهنده استمرار ترددها و رفتارهای اجتماعی مردمی است.

به گفته زالی، بسته مدیریتی و مداخلاتی که در این زمینه باید اعمال شود لازم است که بصورت کاملا پیوسته و یکپارچه دیده شود و نمی توان در برخی از این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از مردم هنوز کرونا را جدی نگرفته اند

بیش از نیمی از مردم هنوز کرونا را جدی نگرفته اند