مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-29سياسي

ورود به تفرجگاه های خراسان جنوبی ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی کمال الدین میرجعفریان در نشست کمیته بهداشت محیط، حمل و نقل و پایانه های ذیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بر مسدودسازی تفرجگاه ها، پارک ها و محدودسازی ورود شهروندان به عرصه های ملی، منابع طبیعی و روستاهای هدف گردشگری تاکید کرد.

این نشست با هدف اعمال محدودیت حضور مردم در تفرجگاه ها، عرصه های ملی و طبیعی به ویژه در روزهای 12 و 13 فروردین برگزار شد.

در این جلسه که ریاست آن را معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عهده داشت، فرمانداران شهرستان ها به صورت ویدیو کنفرانس مشارکت و مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، رییس پلیس راه استان، نماینده سپاه و جمعی از مدیران دستگاه ها حضور داشتند.

معاون استاندار خراسان جنوبی در ابتدای جلسه با اشاره به اهداف طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود: طرح مذکور با هدف محدودسازی حضور شهروندان در اماکن عمومی، پارک ها، تفرجگاه ها همچنین تعطیلی اصناف در حال اجرا است و در این چند روز برنامه های محدود کننده به طور جدی عملیاتی و نتایج مثبتی حاصل شده است.

میرجعفریان با تاکید بر ضرورت ایجاد محدودیت های شدید و ممانعت از حضور مردم در ایام پایانی تعطیلات نوروزی در طبیعت به ویژه دوازدهم و سیزدهم فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به تفرجگاه های خراسان جنوبی ممنوع است

ورود به تفرجگاه های خراسان جنوبی ممنوع است