مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-29فرهنگي

ملاصالح قاری در بیمارستان بستری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حبیب احمدزاده، نویسنده، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای ملاصالح قاری دعا بفرمایید.

از پریشب ملاصالح قاری این قهرمان بزرگ و آزاده عزیز و (یکی از بزرگان واقعی فیلم بیست و سه نفر) به علت تب شدید و عفونت ریه در بیمارستان طالقانی آبادان بستری شده.

لطفا همگی برایش دعای خالصانه کنیم.

که اگر کسی داستانش بداند و چنین نکند بر جان ایران ستم کرده، که واقعا این شعر سعدی برازنده و قبای تن اوست و شاید بی اغراق مادر دهر چون او هرگز چنین برومند فرزندی نداشته .

خدایا سلامت بدارش بخت بازآید از آن در که یکی چون تو درآید روی میمون تو دیدن در دولت بگشاید صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید این لطافت که تو داری همه دل ها بفریبد وین بشاشت که تو داری همه غم ها بزداید رشکم از پیرهن آید که در آغوش تو خسبد زهرم از غالیه آید که بر اندام تو ساید نیشکر با همه شیرینی اگر لب بگشایی پیش نطق شکرینت چو نی انگشت بخاید گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید دل به سختی بنهادم پس از آن دل به تو دادم هر که از دوست تحمل نکند عهد نپاید با همه خلق نمودم خم ابرو که تو داری ماه نو هر که ببیند به همه کس بنماید گر حلالست که خون همه عالم تو بریزی آن که روی از همه عالم به تو آورد نشاید چشم عاشق نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاصالح قاری در بیمارستان بستری شد

ملاصالح قاری در بیمارستان بستری شد