مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-29اقتصادي

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 10 فروردین


شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست کم نیم میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در کشور ایران از ظهر دیروز 2 هزار و 901 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به 38 هزار و 309 نفر رساند.

از این تعداد تا به حال 2هزار و 640 نفر فوت و 12 هزار و 391 نفر بهبود یافته اند.

از آغاز شیوع این ویروس در جهان، خبرهای مربوط به آن در صدر اخبار دنیا قرار دارد و این ویروس با درنوردیدن بسیاری از کشورها، مکان های عمومی زیادی را در شهرهای مختلف دنیا به تعطیلی کشانده است.

اخبار کرونا استان سمنان در روزی که گذشت: رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت:با پاسخ مثبت 9 نمونه آزمایشگاهی در 24 ساعت گذشته، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شاهرود به 359 تن رسید که از این تعداد 283 تن معادل 79 درصد با بهبودی از مرکز درمانی این شهر مرخص شدند.

* حسن شکراللهی رییس سازمان نظام پزشکی استان سمنان گفت: پایگاه اطلاع رسانی این سازمان با عنوان پزشک آنلاین برای پاسخگویی به سوالات شهروندان استان در زمینه ویروس کرونا راه اندازی شد و این پایگاه تخصصی به عنوان خدمات مشاوره تخصصی رایگان به منظور تامین نیازهای مشاوره ای شهروندان استان سمنان در خصوص ویروس کرونا است و شهروندان می توانند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 10 فروردین

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 10 فروردین