مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-29سياسي

روز طبیعت تردد در مناطق گردشگری خوزستان ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه ستاد مدیریت بیماری کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمارهایی که به ما داده می شود بیانگر وضعیت پایداری در استان است اما در بیماری های عفونی مصری وضعیت پایدار همیشه شکننده است و یک غفلت می تواند به طور کامل سیستم را بهم بزند و این پایداری را از بین ببرد به همین دلیل مراقبت و دقت باید تا پایان انجام شود.

وی افزود: مداخلات ما در زمینه پیشگیری از ویروس طبق آمارهای انجام شده تاکنون مؤثر بوده و از شیب اولیه تبعیت نکرده است و هفته به هفته این شیب پایین تر می آید و ملایم تر می شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تلاش شود، عنوان کرد: ورودی های استان خوزستان در طول 10 روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ورودی 81 و خروجی 82 درصد کاهش داشته است و این امر نشان دهنده آن است که بسیج، هلال احمر، ارتش، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداران در ورودی و خروجی استان به خوبی کار کردند.

شریعتی با بیان اینکه ترددهای بین شهری ما در استان 60 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: این آمار نشان دهنده آن است که ترددهای بین شهری به میزان دلخواه ما کاهش نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبیعت تردد در مناطق گردشگری خوزستان ممنوع است

روز طبیعت تردد در مناطق گردشگری خوزستان ممنوع است