مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 15:002020-03-29سياسي

توصیه های کرونایی جانبازان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در روز جانباز+فیلم


در روزهای کرونایی که باید در خانه بمانیم جانبازان توصیه هایی برای در خانه ماندن داشتند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در این روزهای کرونایی که برای حفظ جان خود و عزیزانمان باید در خانه بمانیم و شاید این شرایط برایمان سخت و دشوار باشد به یاد بیاوریم ایثارگران، جانبازان و اسیرانی که سال های سال در بدترین شرایط در زندان های رژیم بعث عراق از آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند.

در خجسته میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) جانبازان توصیه هایی برای گذراندن این ایام برای مردم داشتند تا روزهای در خانه ماندن را به سلامت عبور کنیم.

سید محمدظاهر سیاوش از جانبازان دفاع مقدس با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امام راحل فرمودند جانبازان رهبران این نهضت هستند و علی رغم اینکه جسمشان مجروح و نفس هایشان به شماره افتاده اما سهم بزرگی در انقلاب اسلامی داشتند.

وی عنوان کرد: امروزه پیش قراولان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا پزشکان و پرستاران، طلاب و بسیجیان هستند که ولی امر مسلمین جهان مرگ آنها را در شهادت در راه خدا نامیدند.

مهدی خسروی جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی تحمیلی بیان کرد: امام سجاد(فرمودند) روز قیامت همه شهدا به جایگاه و منزلت عمویم عباس غبطه می خورند، ما در دوران جنگ به مدت 9 سال در زندان های رژیم بعث صبر و تحمل کردیم و پایان آن آزادی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های کرونایی جانبازان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در روز جانباز+فیلم

توصیه های کرونایی جانبازان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در روز جانباز+فیلم