مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:552020-03-29ورزشي

سلطانی فر: تعویق المپیک قابل پیش بینی بود/ کار فدراسیونها تعطیل نمی شود


تعویق بازیهای المپیک قابل پیش بینی بود.

کار فدراسیونها برای کسب سهمیه و آمادگی برای حضور در المپیک تعطیل نمی شود و هفته سوم فروردین ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک را تشکیل می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر درباره عقب افتادن یک ساله مسابقات المپیک گفت: ما تقریباً خودمان را آماده کرده بودیم تا در مرداد ماه در المپیک شرکت کنیم.

در بسیاری از رشته ها سهمیه های خود را گرفته بودیم و تعدادی از مسابقات کسب سهمیه را هم پیش رو داشتیم که برای تمام آنها برنامه ریزی لازم را کرده بودیم.

  وی ادامه داد: باور و تحلیل ما بر این بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در حدود 200 کشور جهان و متوقف ماندن مسابقات انتخابی، المپیک به تعویق می افتد.

  وزیر ورزش و جوانان گفت: همانطور که می دانید تعدادی از کشورهای درگیر کرونا هم اعلام کرده بودند که در المپیک شرکت نمی کنند و به دنبال آن مسابقات توسط IOC به تابستان 1400 موکول شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باید ببینیم مسابقات جهانی در رشته های مختلف که معمولاً در سال المپیک برگزار نمی شد، چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد تا برای آنها هم برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: تعویق المپیک قابل پیش بینی بود/ کار فدراسیونها تعطیل نمی شود

سلطانی فر: تعویق المپیک قابل پیش بینی بود/ کار فدراسیونها تعطیل نمی شود