مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:452020-03-29پزشكي

موج اول کرونا ویروس گذشت/ نگران موج دوم هستیم/دارو برای دو ماه آینده ذخیره می شود 


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از موج دوم کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: هر تصمیم اشتباه، زود هنگام و غیر منطقی می‎ تواند مشکلاتی در مقابله با این ویروس ایجاد کند.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از موج دوم کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: هر تصمیم اشتباه، زود هنگام و غیر منطقی می‎ تواند مشکلاتی در مقابله با این ویروس ایجاد کند.

دکتر حسین کریم روز یکشنبه 10 فروردین در جلسه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا گفت: خوشبختانه پیک اول کرونا را با کمترین بحران و بدون آشفتگی پشت سر گذاشتیم و امیدواریم موج دوم کرونا با همکاری مردم و تحقق شعار در خانه ماندن سیر نزولی و ثابتی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در موج اول این بیماری تعداد تخت های اشغال شده بیماران کرونایی از 500 تخت عبور نکرد.

دکتر کریم از موج دوم کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: هر تصمیم اشتباه، زود هنگام و غیر منطقی می‎ تواند مشکلاتی در مقابله با این ویروس ایجاد کند.

وی ادامه داد: سازوکار لازم جهت دپوی کامل تجهیزات، ملزومات مصرفی و دارو برای دو ماه انجام می شود.

دکتر کریم ادامه داد: کمیته علمی دانشگاه در مقابله با کرونا بسیار فعال عمل می کند و چندین طرح تحقیقاتی مهم در دانشگاه در حال انجام است و دانشگاه طرح های پژوهشی خوبی در خصوص تولید واکسن، سرم درمانی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج اول کرونا ویروس گذشت/ نگران موج دوم هستیم/دارو برای دو ماه آینده ذخیره می شود 

موج اول کرونا ویروس گذشت/ نگران موج دوم هستیم/دارو برای دو ماه آینده ذخیره می شود