مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-29سياسي

بیش از 20 هزار تخت نقاهتگاهی در مشهد فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی با حضور، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوی، رییس کل دادگستری، رییس مجمع نمایندگان این استان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، فرمانده انتظامی استان و جمعی از پزشکان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه استاندار خراسان رضوی گفت: از همه شهروندان خراسان رضوی که در خانه ماندند و از همه مسافرینی که به منظور رعایت مسائل بهداشتی به استان سفر نکردند، تشکر می کنم.

علیرضا رزم حسینی با اشاره به آخرین آمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در خراسان رضوی، گفت: کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این استان در خصوص کاهش نرخ مرگ و میر این بیماری نظر کارشناسی خود را در جلسات بعد ستاد ارائه کند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و امکانات استان در بخش درمان، تاکید کرد: در حال حاضر علاوه بر 2 هزار تخت بیمارستانی خالی استان، بیش از 20 هزار تخت نقاهتگاهی در مشهد فراهم شده است.

در این جلسه نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد خدمات درمانی و پزشکی ارائه شده در خراسان رضوی و جامعیت آن را در این استان قابل تقدیر دانست و گفت: فعالیت این قشر زحمتکش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 هزار تخت نقاهتگاهی در مشهد فراهم شد

بیش از 20 هزار تخت نقاهتگاهی در مشهد فراهم شد