مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-29سياسي

روزانه 30هزارماسک بهداشتی توسط نیروهای جهادی درمرکزی تولید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سردار محسن کریمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید استانداری مرکزی از کارگاه های تولیدی ماسک در اراک، اظهار داشت: امروز در کارگاه های تولیدی بحث انسجام و فرهنگ بسیجی جریان دارد که در امت اسلامی نهادینه شده است.

وی ادامه داد: گروه های جهادی استان یک روز جنگ، یک روز در مواجهه با سیل و زلزله برای کمک به مردم حضور داشتند و امروز در مقابله با ویروس کرونا که سلامتی مردم را تهدید می کند، تلاش می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این حرکت های جهادی جلوه ای از ایثارگری امت اسلامی در بخش های مختلف است که خوشبختانه همه افراد در این حوزه پای کار هستند و با توکل به خدا این ویروس شکست خواهد خورد و در این عرصه نیز به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

سردار کریمی بیان داشت: گروه های جهادی تاکنون نزدیک به 300 هزار ماسک تولید کردند و از 13 هزار نفر سازماندهی شده برای کارهای جهادی تاکنون 9 هزار نفر در بخش های مختلف به کار گرفته شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: روزانه 25 الی 30 هزار عدد ماسک توسط نیروهای جهادی استان تولید می شود و البته بسته های ضدعفونی نیز به همین میزان تهیه و در بین مردم توزیع می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 30هزارماسک بهداشتی توسط نیروهای جهادی درمرکزی تولید می شود

روزانه 30هزارماسک بهداشتی توسط نیروهای جهادی درمرکزی تولید می شود