مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:352020-03-29اجتماعي

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی در روزهای کرونایی


علی نیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با هدف بررسی الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی، شیوه های نوین آموزش مجازی و شناسایی مشکلات موجود پیش روی آموزش های مجازی جشنواره معلمی در روزهای کرونایی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا،تدریس و آموزش در بستر فضای مجازی رونق ویژه ای گرفت و بسیاری از دانش آموزان به این شکل به تحصیل خود ادامه می دهند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی گفت:با توجه به شرایط پیش آمده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با هدف بررسی الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی، شیوه های نوین آموزش مجازی و شناسایی مشکلات موجود پیش روی آموزش های مجازی اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

نیری افزود:در این جشنواره معلمان و دانشجو معلمان باید آثار خود را در قالب فیلم های پنج تا 10 دقیقه ای از آموزش یک موضوع درسی بدون محدودیت در مقطع و پایه تحصیلی تا تاریخ 25 فروردین ماه به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال اطلاع رسانی جشنواره به نشانی @madrak_1399 در پیام رسان های بله، ایتا، سروش، تلگرام و صفحه اینستاگرام جشنواره به همین نشانی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی در روزهای کرونایی

برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی در روزهای کرونایی