مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:352020-03-29سياسي

جزییات گفتگوی استاندار لرستان با رییس جمهور درباره آخرین وضعیت کرونا در استان


استاندار لرستان در ارتباط ویدئویی با رییس جمهور به تشریح آخرین شرایط موجود در استان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، ظهر امروز جلسه ویدئو کنفرانس رییس جمهور با استاندار لرستان در شرکت الکل سازی نصر خرم آباد برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، خادمی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر طرح تحول سلامت و استفاده از فضای مجازی و زیرساخت های آی تی به منظور ارتباط تصویری مسئولین کشوری و استانی اظهار کرد: این طرح ها کمک زیادی به مقابله و مدیریت بیماری کرونا در کشور کرده است.

وی با اشاره به روند شیوع کرونا در استان افزود: تا به حال 1951 نمونه تست کرونا ارسال و 680 نفر به این بیماری مبتلا شده که از این تعداد متاسفانه 48 نفر فوت کرده اند.

خادمی با بیان اینکه تاکنون 236 نفر در بیمارستان بستری داشته ایم، خاطرنشان کرد: هم اکنون از 2365 نفری که بستری شده 1999 نفر ترخیص شده اند.

وی از تثبیت روند شیوع کرونا در استان خبر داد و تصریح کرد: در یکی از شهرستان های استان شیوع این بیماری سرعت بالایی داشت اما در حال حاضر کاهش یافته، البته در تعداد دیگری از شهرهای استان تعداد رو به افزایش است.

استاندار لرستان با بیان اینکه در روزهای اول آمار روزانه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی که علائم تنفسی داشتند به 200 نفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات گفتگوی استاندار لرستان با رییس جمهور درباره آخرین وضعیت کرونا در استان

جزییات گفتگوی استاندار لرستان با رییس جمهور درباره آخرین وضعیت کرونا در استان