مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 13:152020-03-29اقتصادي

پیش بینی صدور بیش از 60 مجوز سرمایه گذاری طی سال99


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: این پیش بینی حداقل سه برابر مجوزهای صادر شده در سال قبل می باشد که امیدواریم تا پایان سال 99 عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری زنجان رو به رشد است، گفت: پیش بینی می شود که تعداد 60 فقره مجوز از سوی این اداره کل در سال 99 صادر خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 98 برای توسعه گردشگری، افزایش رو به رشد میزان سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری را داشتیم و با اشاره به نامگذاری سال جاری به جهش تولید نیز سیاست ها و راهبردهای سال گذشته را با محوریت جهش تولید در پیش گرفته و تمام ظرفیت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دستگاه های زیرمجموعه و مرتبط برای تحقق این شعار به میدان عمل خواهد آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان اقتصادی استان، صنعتگران و سرمایه گذاران بتوانیم در سال جهش تولید به سیاست ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و مسیر سرمایه گذاری ها را هموارتر کنیم تا بتوانیم گام های بلندی را برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی صدور بیش از 60 مجوز سرمایه گذاری طی سال99

پیش بینی صدور بیش از 60 مجوز سرمایه گذاری طی سال99