مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 12:102020-03-29حوادث

تمدید 3 ماهه ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی/ نیازی به حضور فیزیکی نیست


رییس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از یکم اسفند ماه سال 98، ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی تا 3 ماه تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ سید محمد رضا طبایی رییس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی درخصوص نحوه تمدید ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی در ایران به دنبال شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از یکم اسفند ماه سال 98، بر اساس ابلاغیه، اعلام شد ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی به مدت 3 ماه تمدید شده است و افراد نیازی ندارند برای تمدید، حضورا به مراکز پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: در طول اعمال این معافیت از ابتدای اسفند، مشاهده شده که برخی از اتباع کشور افغانستان اصرار بر تمدید ویزا و پروانه اقامت خود به صورت حضوری دارند بر همین اساس با توافق به عمل آمده با اداره کل اتباع و امور مهاجرین وزارت کشور و دفاتر کفالت اتباع خارجه مقرر شد این دسته از اتباع افغانستانی برای تمدید روادید خود با ارائه مدارک لازم به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

رییس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا همچنین تاکید کرد: این معافیت شامل اتباع خارجی که تاریخ روادید و پروانه اقامت آن ها تا قبل از یکم اسفند خاتمه یافته است، نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید 3 ماهه ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی/ نیازی به حضور فیزیکی نیست

تمدید 3 ماهه ویزا و پروانه اقامت اتباع خارجی/ نیازی به حضور فیزیکی نیست