مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-29اجتماعي

هشدار مسؤولان در خصوص بارندگی فردا/ احتمال خسارت وجود دارد


معاون هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شده سامانه بارشی قدرتمند طی امشب و فردا، گفت: احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی در سطح استان خصوصا باغات شهرستان های بن و سامان از دیگر پیش بینی های روزهای آینده است.

- مهرداد قطره امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت فردا ادامه دارد، گفت: مردم چهارمحال و بختیاری از ترددهای غیرضرور پرهیز و در تردد شهری و جاده ای به ویژه محورهای کوهستانی احتیاط کنند.

  معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کاهش دما برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه، افزود: بارش برف و باران، لغزندگی جاده های مواصلاتی در برخی مناطق استان به خصوص نیمه شمالی و احتمال خسارت به محصولات باغی و کشاورزی در سطح استان خصوصا باغات شهرستان های بن و سامان از دیگر پیش بینی های روزهای آینده است.

وی با بیان اینکه اندیشیدن تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات ناشی از افت دمای هوا طی صبح سه شنبه و به خصوص سرمای تابشی صبح چهارشنبه در سطح باغات استان باید توسط باغداران صورت بگیرد، اضافه کرد: اقدامات لازم جهت تنظیم دمای هوای گلخانه ها، مراکز پرورش قارچ، مرغداری ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مسؤولان در خصوص بارندگی فردا/ احتمال خسارت وجود دارد

هشدار مسؤولان در خصوص بارندگی فردا/ احتمال خسارت وجود دارد