مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-29حوادث

3500 خودروی دارای پلاک غیربومی از ورودی های اصفهان برگردانده شدند


سرهنگ حسین حسین زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نیروهای پلیس راه و انتظامی از بامداد روز جمعه هشتم فرودین در 161 نقطه از ورودی و خروجی های استان برای جلوگیری از ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به اصفهان و همچنین خروج ساکنان به خارج از استان مستقر شدند.

وی ادامه داد: از 48 ساعت گذشته تا امروز یکشنبه، حدود پنج هزار دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از مبادی مختلف قصد ورود به استان را داشتند که 30 درصد آنها ساکنان استان بودند که با بی توجهی به هشدارها از اصفهان خارج شده بودند و 70 درصد بقیه خودروهای غیربومی بودند که به مبدا برگردانده شدند.

به گفته وی، خوردوهایی که پلاک استان های دیگر را داشته باشند اجازه ورود به اصفهان را ندارند و رانندگان مُتخلف 500 هزار تومان جریمه و خودروی آنها به مدت یک ماه نیز توقیف می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا عادی شدن شرایط با قاطعیت توسط پلیس اجرا می شود، خاطرنشان کرد: رانندگانی که در حال بازگشت به محل سکونت خود هستند نباید در طول مسیر به شهرهای دیگر وارد شوند در غیراین صورت برابر قانون با رانندگان مُتخلف برخورد می شود.

وی افزود: تعداد اندک خودروهای ورودی به استان در مقایسه با حجم عظیم تردد سال های گذشته نشان دهنده عقلانیت، درایت و فهم درست مردم از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 خودروی دارای پلاک غیربومی از ورودی های اصفهان برگردانده شدند

3500 خودروی دارای پلاک غیربومی از ورودی های اصفهان برگردانده شدند