مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:402020-03-29ورزشي

کمک کمیته المپیک هلند به بیماران کرونایی


رییس کمیته المپیک هلند لوازمی که برای ورزشکاران این کشور در بازیهای المپیک خریداری کرده بود را به بیمارستان های این کشور اهدا کرد.

- رییس کمیته المپیک هلند لوازمی که برای ورزشکاران این کشور در بازیهای المپیک خریداری کرده بود را به بیمارستان های این کشور اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت insidethegames، بعد از تعویق یک ساله بازیهای المپیک توکیو، رییس کمیته المپیک هلند هزاران جلیقه خنک کننده و چندین ماشین یخ ساز نوشیدنی را به بیمارستان های کشورش کمک کرد.

با توجه به گرمی هوا در زمان بازیهای المپیک توکیو، رییس کمیته المپیک هلند با فراهم کردن این ابزار قصد کمک به ورزشکاران کشورش در طول بازیهای المپیک را داشت که اکنون با تعویق بازیها، این ابزار در اختیار بیمارستان ها قرار گرفت تا در راه مبارزه با کرونا مورد استفاده قرار گیرند.

در همین راستا 10 بیمارستان کشور هلند که مبتلایان به کرونا در آنها بستری هستند برای توزیع این اقلام انتخاب شدند تا ورزش بار دیگر در خدمت اجتماع باشد.

تاکنون نزدیک به 10 هزار نفر در کشور هلند درگیر این ویروس شده اند و 630 نفر نیز در این کشور بر اثر ویروس کرونا جانشان را از دست دادند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک کمیته المپیک هلند به بیماران کرونایی

کمک کمیته المپیک هلند به بیماران کرونایی