مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 10:202020-03-29حوادث

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان


فرمانده انتظامی استان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده تانکردار در شهرستان دلیجان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه خودرو کامیون کشنده تانکردار در شهرستان دلیجان خبر داد.

بر اساس اعلام پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در این باره گفت: با تداوم طرح های مقابله ای پلیس استان در مقابله با قاچاق فراوردهای نفتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودرو کامیون کشنده تانکردار حامل سوخت قاچاق از یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس این خودرو در یکی از ورودی های شهر دلیجان شناسایی و متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات اولیه پلیس، راننده این خودرو با ارائه بارنامه ای ادعای حمل قانونی مواد پتروشیمی را داشت که با بررسی دقیق ماموران انتظامی مشخص شد که بارنامه فاقد اعتبار و محموله خودرو نیز با اظهارات این فرد مغایر است.

سردار مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 30 هزار لیتر نفت کوره کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان