مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:252020-03-29سياسي

ارائه 313 پیام قرآنی و 313 حدیث نورانی در مجموعه گنجینه نور+دانلود


مجموعه دو جلدی گنجینه نور اثری حاوی 313 پیام قرآنی و 313 حدیث نورانی است که مطالعه آن در ایام فراغت عید و شیوع کرونا توصیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس در ایام شیوع ویروس کرونا و با توجه لزوم حضور در منزل عموم مؤمنان می توان با انس با قرآن و اهل بیت (ع) اوقات فراغت خود را غنی و به بهترین وجه از آن بهره مند شوند.

کتاب های گنجینه نور 1 شامل 313 پیام قرآنی و گنجینه نور 2 شامل 313 حدیث نورانی اهل بیت (ع) دو اثری هستند که مطالعه آن به مؤمنان توصیه می شود.

رضا نباتی کارشناس تألیف کتب درسی قرآنی و گرد آورنده مجموعه گنجینه نور در گفت وگو با فارس با اشاره به لزوم توجه به قرآن کریم هنگام نزول بلا گفت: شاید یکی از مصادیق بارز فرمایش رسول خدا صلی الله علیه و آله همین شرایط خاص امروز باشد که فرمودند: فاذا التبست علیهم الفتن، کقطع اللیل المظلم فعلیکم بالقرآن، آنگاه که بلاها شما را مانند شب ظلمانی احاطه کرد، بر شما باد تمسک بر قرآن کریم (اصول کافی، ج 2 ، ص 598) وی ادامه داد: در این ایام بلاخیز که کرونا همه را خانه نشین کرده است، نباید تسلیم شرایط شد.

به ویژه درباره فرزندانمان که ممکن است از تربیت انفعالی صدمات روحی و روانی ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 313 پیام قرآنی و 313 حدیث نورانی در مجموعه گنجینه نور+دانلود

ارائه 313 پیام قرآنی و 313 حدیث نورانی در مجموعه گنجینه نور+دانلود