مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-29سياسي

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم الله 12 فروردین


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم الله 12 فروردین با صدور بیانیه ای با تبریک تقارن این ایام با اعیاد شعبانیه بر تحقق جهش تولید در گام دوم انقلاب و افزایش همدلی و اتحاد برای شکست کرونا تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران که به مناسبت فرارسیدن  12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی ایران صادر شد، آمده است: دوازدهم فروردین یکی از ایام الله بزرگ و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و رأی بیش از 98 درصدی ملت ایران در این روز به یادماندنی در حمایت از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

تقارن چهل ویکمین سالگرد تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعیاد شعبانیه را باید به فال نیک گرفت و توجه داشت که یوم الله 12 فروردین نه تنها عید ملت ایران محسوب می شود بلکه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان بوده و به عنوان روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی مایه تبریک و مباهات است.

این روزها شاهد جدال مسؤولان و ملت ایران برای شکست ویروس منحوس کرونا هستیم که متأسفانه تاکنون جان تعدادی از هموطنان ما را گرفته است.

امروز پرستاران و پزشکان و کادر درمانی کشور در خط مقدم دفاع از سلامت کشور قرار دارند و تلاش جهادی و شبانه روزی مدافعان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم الله 12 فروردین

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم الله 12 فروردین