مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-29سياسي

هر گونه تجمع و چادر زدن در پارک ها و بوستان های استان ممنوع است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سیزده بدر را در خانه بمانید، گفت: هر گونه تجمع و چادر زدن در پارک ها و بوستان های استان ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، از تمام مردم استان خواست برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا و ریشه کن کردن این بیماری در کمترین زمان ممکن، در روزهای تعطیل پیش رو در خانه های خود بمانند و اصول بهداشتی و خود مراقبتی را رعایت کنند.

وی افزود: تمام دستگاه های مسئول به صورت شبانه روزی برای ریشه کن کردن این بیماری در تلاشند و بر همین اساس، شیوع این بیماری در استان، تحت کنترل است.

پورمحمدی همچنین ادامه داد: البته تحت کنترل بودن بیماری، به معنای بازگشت شرایط به حالت عادی نیست و از تمام مردم استان انتظار داریم که همچنان توصیه های بهداشتی و درمانی را جدی گرفته و جز در موارد ضروری از منازل خود بیرون نیایند.

استاندار آذربایجان شرقی سپس با بیان اینکه وضعیت آینده بازخوردی از رفتار امروز ماست، تصریح کرد: بی توجهی برخی افراد به توصیه های بهداشتی و درمانی در روزهای پایانی سال گذشته و حضور در اماکن پرتجمع باعث شد که افزایش مبتلایان به کرونا را در استان شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه تجمع و چادر زدن در پارک ها و بوستان های استان ممنوع است

هر گونه تجمع و چادر زدن در پارک ها و بوستان های استان ممنوع است