مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 07:452020-03-29پزشكي

ممنوعیت بکارگیری نشاکاران غیربومی برای مقابله با کرونا


رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: برنجکاران برای مقاله با کرونا از اعضای خانواده خود برای نشاء کمک بگیرند و کارگران متفرقه و غیربومی نشاکار را بکار نگیرند.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهادکشاورزی گیلان گفت: برنجکاران برای مقاله با کرونا از اعضای خانواده خود برای نشاء کمک بگیرند و کارگران متفرقه و غیربومی نشاکار را بکار نگیرند.

  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان، علی درجانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیماری سریع الانتشار آن طی هشدارهایی از کشاورزان خواست تا موارد بهداشتی را به طور جدی رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، موثرترین راه جلوگیری از شیوع آن را با توجه به نظرات متخصصان اهل فن، حضور نیافتن در اجتماعات و جلوگیری از ایاب و ذهاب غیر ضروری عنوان کرد و گفت: توجه بیشتر به کشت مکانیزه برنج می تواند موجب کاهش هزینه تولید، استفاده نکردن از کارگرهای نشاکار و افزایش ایمنی و سرعت در انجام کار و خروج هر چه سریع تر از مزرعه شود.

وی از کشاورزان خواست تا کارگران متفرقه و غیربومی نشاکار را در کشت و کار برنج بکار نگیرند و افزود: برنجکاران از اعضای خانوار خود در امر کشت و کار برنج بخصوص در مرحله نشاکاری استفاده کنند و فاصله ایمنی توسط کارگران نشاکار رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت بکارگیری نشاکاران غیربومی برای مقابله با کرونا

ممنوعیت بکارگیری نشاکاران غیربومی برای مقابله با کرونا