مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-29سياسي

تردد در محورهای گردشگری همدان محدود شود


رضوان سلماسی روز یکشنبه در حاشیه صحن شورای اسلامی شهر همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدام مسوولان اجرایی در پیشگیری از ویروس کرونا مطلوب بوده و اکنون در آستانه روز طبیعت بهتر است تردد در تمامی محورهای منتهی به نقاط گردشگری نیز محدود شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه محور گنجنامه و بلوار ارم به منظور حضور نیافتن مردم در حاشیه این محورها بسته شده ، انتظار می رود تمامی جاده های منتهی به مناطق گردشگری از جمله حیدره، سد اکباتان، دره مرادبیک و روستاهای گردشگری در حد امکان محدود شوند و یا تدابیرسخت گیرانه به کار گرفت.

سلماسی اظهار داشت: همچنان نیز اصرار به حضور مردم در خانه ها داریم و این توصیه همگانی و برای عبور از زنجیره شیوع ویروس کرونا است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: مردم در شرایط فعلی باید تا اطلاع ثانوی تفریح را کنار بگذارند و علاوه بر حفظ سلامت خانواده خود، به فکر کادر درمانی نیز باشند که این روزهای سخت را با تلاش و مشقت فراوان سپری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی همدان تلاش دلسوزانه در پیشگیری از ویروس کرونا داشته اند و مردم باید با خانه ماندن پاسخ محبت آمیز به این عزم جهادی بدهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محورهای گردشگری همدان محدود شود

تردد در محورهای گردشگری همدان محدود شود