مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-29اقتصادي

ممانعت از ورود هزار و 985 خودرو به هرمزگان/کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شد


فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح محدود سازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری با ممانعت از ورود هزار و 985 خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح محدود سازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری با ممانعت از ورود هزار و 985 خودرو در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(دهم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، گفت:در پی شیوع ویروس کرونا و بی توجهی برخی از شهروندان به توصیه های مسئولان برای رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از سفر های غیر ضروری درون و برون شهری، باعث شد تا ویروس مذکور به شکل روز افزون در کلیه نقاط کشور منتشر شود.

وی افزود: به منظور پیشگیری از آسیب های بیشتر و جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، طرح محدود سازی تردد از روز جمعه 8 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به مرحله اجرا در آمد .

سردار جعفری هدف از ایجاد محدودیت تردد در جاده ها را کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال بیماری، سرعت بخشیدن به مدیریت و پیشگیری از توسعه بیماری و ایجاد آرامش و اعتماد سازی در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: توجه به شعار ما در خانه می مانیم و به خانه برگردیم در این ایام برای پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم و ضروری است و این امر با تلاش شبانه روزی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از ورود هزار و 985 خودرو به هرمزگان/کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شد

ممانعت از ورود هزار و 985 خودرو به هرمزگان/کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شد