مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 03:162020-03-28اقتصادي

پارک علم و فناوری قزوین برای تولید مواد ضدعفونی کننده وارد میدان شد


مصطفی مافی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: این مواد ضدعفونی کننده که با الکل و بدون الکل تولید می شوند، مناسب برای نوزادان و مصارف دیگر در بازار داخلی استان قزوین توزیع شده اند.

وی با بیان اینکه ایران از یک ماه گذشته تاکنون همانند بسیاری از کشورهای دیگر درگیر همه گیری بیماری کرونا شده است، اظهار داشت: برخی از شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری قزوین تلاش کرده اند با تولید محصولات مورد نیاز برای مقابله با گسترش این بیماری به مردم خدمت کنند.

مافی تشریح کرد: برخی از محصولات این شرکت ها قابلیت از بین بردن 99 درصد ویروس ها و باکتری های مختلف از جمله ویروس کرونا را دارد و ماده موثر این محلول جزو مواد ضد ویروس کرونایی است که توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های اروپا ECDC توصیه می شود.

این مسؤول بیان داشت: برخی از محصولات دیگر به لحاظ غیرالکلی بودن یک میکروب کش قوی وسیع الطیفی هستند که حساسیت، خارش، خشکی و آلرژی پوستی ندارند.

رییس پارک علم و فناوری قزوین خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات سپاه صاحب الامر(عج) استان با همکاری یکی از شرکت های پارک علم و فناوری قزوین به دریافت مجوز تولید موقت و سه ماهه ماسک ساده از سازمان غذا و دارو شده و اقدام به تولید ماسک سه لایه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری قزوین برای تولید مواد ضدعفونی کننده وارد میدان شد

پارک علم و فناوری قزوین برای تولید مواد ضدعفونی کننده وارد میدان شد